Кошик
3719 відгуків
пр. Молоді, 5, Луцьк, Україна
+380 (93) 636-84-85
+380 (99) 231-87-20
+380 (68) 051-15-02
Інтернет-магазин "MAMADREAM"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення товарів Новою поштою здійснюється щодня крім неділі: - якщо замовлення було прийняте (оплачене) до 12:00, в той самий день; - якщо замовлення було прийняте (оплачене) після 12.00 на наступний день. Оплата доставки посилок здійснюється відповідно до тарифів Нової пошти.
  • Магазини RozetkaОрієнтовні строки доставки – 3-7 днів. Відправка замовлень на точку видачі Розетка здійснюється тільки на замовлення з Промоплатою, в той самий або настутний день, крім суботи та неділі.
  • УкрпоштаВідправка замовлень Укрпоштою здійснюється лише по повній передоплаті, щодня, крім неділі. .
  • Delivery

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПри доставці замовлення Новою поштою, є можливість оплати замовлення з післяплатою, в момент отримання на відділенні. Мінімальна сума замовлення для відправки з післяплатою 290грн. При цьому покупець оплачує додаткову комісію за наложений платіж відповідно до тарифів Нової пошти. * Замовлення на суму менше 290грн наложеним платежем не відправляємо.
  • Оплата на рахунок
  • Готівкою кур'єру по м. ЛуцькПри доставці кур'єром по м. Луцьку або самовивезення зі складу м. Луцька можна здійснити оплату готівкою кур'єру
  • Оплата на карту Приватбанку
  • Оплата на карту Ощадбанку
  • Оплата на карту Monobank
  • Безготівкова оплата за реквізитамиОплата за реквізитами IBAN

Колектив інтернет-магазину не може контролювати роботу перевізників, тому замовляючи доставку будь-якою транспортною компанією одержувач має розуміти, що за можливі затримки в доставці, пошкодження упаковки та інші незручності, які сталися НЕ з нашої вини - відповідає перевізник. Обовязково оглядайте посилку на відділенні і в разі претензій до роботи транспортних компаній звертатися до співробітників перевізника. Пам'ятайте, що заяви і претензії з приводу цілісності посилки приймаються тільки в тому випадку, коли відповідна ситуація зафіксована і задокументована співробітниками транспортної компанії в момент її отримання.

Заберіть посилку не пізніше ніж через 7 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, до того ж її можуть надіслати назад. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner